Informació referent a la Matricula de 1r d’ESO pel curs 22-23

Matrícula de 1r d’ESO: del 21 al 29 de juny

REUNIÓ INFORMATIVA

• Benvolgudes famílies, Us convoquem a la reunió informativa per a les famílies de 1r d‘ESO que tindrà lloc el dijous 7 de juliol a les 19:30h, presencial

• REUNIÓ INFORMATIVA

• Benvolgudes famílies, Us convoquem a la reunió informativa per a les famílies de 1r d‘ESO que tindrà lloc el dijous 7 de juliol a les 19:30hpresencial.

• INFORMACIÓ MATRÍCULA

• El període oficial de matriculació d’alumnes de 1r d’ESO és del 21 al 29 de juny, ambdós inclosos.
    • Aquesta matriculació s’ha de fer al propi Institut de 9 a 14h i dimarts, 21 de juny, de 9 a 17h.

Documentació que s’ha de portar si no s’ha adjuntat a la preinscripció:

• Fotocòpia del DNI de l’alumne/a
    • fotos actualitzades de carnet amb el nom i cognoms darrera
    • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.
    • Fotocòpia del llibre de vacunes.
    • Fotocòpia llibre de família.

Documentació que cal complimentar i portar:

• Doc 1: Comunicació telèfons i mail familiar. Urgències mèdiques.
    • Do2: Carta de Compromís Educatiu.
    • Doc 3: Permis de sortida sense pernoctació. Autorització de sortides en horari escolar.
    • Doc 4: Autorització de publicació d’imatges d’alumnat.
    • Doc 5: Autorització per l’ús de serveis i recursos digitals a internet.
    • Doc 6: Comprovant de pagament.

Imports pagar:

• 60 € per material fungible (inclou l‘agenda, carpesà de l’institut i porta entrepans).
    • 15 € per material de tecnologia (no hauran de comprar llibre).
    • 1,5 € per lectures digitals en anglès.
    • Total a pagar: 60 € + 15€ + 1,76,Si teniu dificultats de pagament, poseu-vos en contacte amb la secretaria del centre.
    • Forma de pagamentEl pagament s’ha de fer per transferència al compte de La Caixa ES93 2100 8681 5002 0010 0494 fent constar el nom i cognoms i curs de l’alumne i el concepte: MATERIAL

Informacions complementàries:

– Projecte de Reutilització de llibres de text a través d’Iddink. El llistat de llibres que s’hauran de comprar es publicarà a la pàgina web. La quota de l’AMIPA es cobra també a través d‘Iddink