GRADUACIÓ 4t ESO – PROMOCIÓ 2018-22

Aquest dilluns 21 a la tarda-vespre hem celebrat la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO al centre. El temps ens ha fet una mica la guitza, però amb l’habilitat que ha mostrat aquesta promoció per adaptar-se als canvis d’última hora, no ha estat cap problema.

Volem remarcar que es tracta d’una promoció molt nombrosa i, per tant, encara té més mèrit el resultat final de l’acte.

La celebració va començar amb un sopar d’alumnes i professorat, per després continuar amb la part més formal de l’acte. Fotos, parlaments, sorpreses… Tot pensat i preparat amb la màxima il·lusió amb la finalitat de gaudir aquest tancament d’etapa al màxim.

Alumnes i professorat vam compartir una nit màgica.

Tal com ja us vam dir ahir, promoció de 4t 2018-2022, us desitgem molta sort en la nova etapa que començareu al curs vinent, dins o fora del nostre centre.