Col·laboració del departament de Tecnologia a l’exposició de flors de Porqueres.

Enguany el nostre departament de Tecnologia torna a col·laborar amb l’Exposició de flors de Porqueres. S’han instal·lat dos projectes: el projecte Bird Brother i el projecte del Martinet de la Farga.

El projecte Bird Brother va ser realitzat per l’alumnat de 1r d’ESO el curs passat. Conjuntament les àrees Tecnologia i Ciències Naturals vàrem dissenyar el projecte i construir unes caixes nius adaptades a diferents espècies del nostre entorn. Aquestes caixes nius les vàrem penjar al voltant del centre amb la intenció que els ocells hi fessin niu i elaborar-ne una seguiment. Aquest present curs els alumnes de 4t del projecte SOM-HI les han restaurat i envernissat.
El projecte Martinet de Farga és una reproducció a escala 1:3 del martinet i la roda hidràulica originals de la Farga de Banyoles, i que s’ha fet amb la col·laboració del Molí paperer. La construcció l’han dut a terme alumnes de 1r de Batxillerat Tecnològic durant els darrers cursos.
Esperem que en gaudiu!