Alumnes de 1r i de 2n d’ESO s’han classificat per a la segona fase del Fem Mates

Alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre institut s’han classificat per a la segona fase del Fem Mates, que és

és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de primària i primer i segon de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. A més, vol sensibilitzar la societat catalana en general sobre la necessitat de millora d’una educació matemàtica que afavoreixi el desenvolupament personal i la integració social d’uns ciutadans i ciutadanes lliures i responsables.

Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament. Està dirigida a tots els alumnes de sisè de Primària i de primer i de segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya. S’organitza en forma de concurs.

Els alumnes classificats són

• a 1r d’ESO: Arnau Checa, Sofia Morfulleda, Cristina Batchellí
  • a 2n d’ESO: Elm Planas, Jordi Camprubí i Pau Coll

Malauradament, aquest any el Fem Mates s’acaba a la segona fase. Des d’aquí, però, els fem arribar la nostra felicitació!