3a cursa de la dona del Pla de l’Estany

Els alumnes de 3r d’ESO dins del servei comunitari en aquest darrer trimestre participem i ajudem a organitzar la 3a cursa de la dona del Pla de l’Estany que organitza ONCOLLIGA.
Us volem animar a participar-hi, el dia de la cursa és el 29 de maig, es pot córrer, es pot caminar, anar amb família, amb amigues, … Totes i tots hi sou benvinguts!!!
Molt important cal fer la inscripció abans del dia 15 de maig a la web oncolligagirona.catweb oncolliga inscripcions per tal d’obtenir samarreta, les inscripcions posteriors tindran una motxilla com a obsequi però no samarreta.
Hem habilitat els dies 26 i 27 de 18 a 20, i el dia 28 de 10 a 13 per recollir la samarreta al pavelló de Porqueres.
Us adjuntem el cartell perquè no us en perdeu detall, són 7 km!!! Vinga, us hi esperem!!!! A tenyir el Pla de l’Estany de rosa!!!

Alumnes de 3ESO Institut Pla de l’Estany