Tecnologia en època de confinament

Els alumnes de 2n d’ESO de Tecnologia de l’Institut Montbui han desenvolupat un projecte de manteniment domèstic. Aquest tipus de treballs serveixen per desenvolupar la competència 11 de l’àmbit cientificotecnològic (Adoptar mesures amb criteris científics que evitin o minimitzin els impactes mediambientals derivats de la intervenció humana), ja que cuidar el que ja tens implica fer un consum responsable de les coses que ens envolten.

Els alumnes han hagut de coordinar-se amb els adults de casa i aquests han fet part de l’avaluació del treball realitzat. El resultat ha estat molt bo. En aquest VÍDEO podeu veure un recull d’alguns moments que s’han produït al final de projecte.