Prova d’avaluació de quart d’ESO

És una prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana i estrangera), en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica..

És una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l’alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes. Les proves estan dissenyades pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, organisme responsable de tota l’avaluació del sistema educatiu, tant en resultats d’aprenentatge com en d’altres aspectes.

Al ser una avaluació externa el centre de INS Montbui rebrà avluadors d’altres centres de la comarca, per tal de realitzar les proves corresponents, així com professorat del nostre centre es destina a altres centres colindants.

La prova s’aplicarà el dimarts dia 6 de febrer i el dimecres dia 7 de febrer de 2018. L’horari de les proves serà el següent:

Dimarts, 6 de febrer

• 9 – 10 h             Llengua castellana
  • 10 – 11 h           Matemàtiques
  • 11 – 11.30 h       Descans
  • 11.30 -12.30 h   Llengua catalana

Dimecres, 7 de febrer

• 9 – 10.15 h         Àmbit cientificotecnològic
  • 10.15 – 11.30 h   Llengua estrangera
  • 11.30 – 12 h       Descans

Els resultats de dites proves es comunicaran a l’alumnat amb un informe del Departament d’Ensenyament en què es detallaran els resultats que hagin obtingut en cadascuna d’elles.

A continuació et proporconem lincs informatius sobre les proves: