Sortida a TV3 i Catalunya Ràdio

Ens plau indicar el programa de l’activitat a TV3 i Catalunya Ràdio, sortida molt ben valorada per part de l’alumnat que realitzem pel curs de tercer d’ESO. Se sortirà els  dies 20, 27 i 28 de febrer (cada dia un grup de 3r d’ESO diferent) de davant de l’institut i es tornarà el mateix dia aproximadament a les 15h.

Programa de l’activitat:

• Sortida de l’institut a les 8h amb autocar.
  • Inici visita de les instal·lacions de TV3 a les 9.50h
  • Desplaçament amb el TRAM fins a Catalunya Ràdio (pl. Francesc Macià).
  • Visita de les instal·lacions de Catalunya Ràdio.
  • Entrada com a públic a un programa de Catalunya Ràdio.
  • Arribada a l’institut a les 15h, aproximadament.

El preu de la sortida és de 13 €                                Data límit de pagament 9 de febrer

FORMES DE PAGAMENT

1a   Fent una transferència al compte de l’Institut al BBVA:

ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Indicant al concepte el nom de l’alumne.

Si realitza la transferència de forma electrònica, a través d’internet o l’aplicació bancària del mòbil, pot enviar el comprovant de pagament a llengues@imontbui.org, estalviant-se la seva impressió en paper.

2a   Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA seguint els següents passos:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne.
  7. Ingressar el bitllet o bitllets a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els bitllets ingressats coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció, si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar.
  9. Recollir el canvi si és el cas.
  10. Triar Rebut com a comprovant del pagament. Pot escollir “Imprimir” i portar-lo al centre o bé escollir “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu electrònic llengues@imontbui.org.

Observacions:

• Els empleats del banc us ajudaran si ho demaneu.
  • No es poden ingressar monedes.
  • El canvi sempre és en monedes i fins un màxim de 10 euros.