Yasmin Boutahar, millor lectora de desembre!

El passat mes de desembre Yasmin Boutahar de 2n d’ESO A s’ha emportat el títol de millor lectora del mes. Moltes felicitats!

El concurs “El millor lector/a del mes”, nascut el curs passat, té l’objectiu de fomentar la lectura entre l’alumnat del centre. Per participar només cal omplir les fitxes amb les dades de les lectures que fan els alumnes en els seus moments d’oci o durant les hores del Pla Lector, a l’aula.

Si voleu més informació, us podeu dirigir a la biblioteca del centre durant el primer pati i us informaran sobre com participar.