Fem mascaretes (1r d’ESO)

Amb els alumnes de 1r d’ESO hem fabricat la nostra pròpia mascareta.

El rerefons d’aquesta activitat és la conscienciació de la necessitat de portar mascareta i de portar-la ben posada.

Els alumnes han seguit el procés tecnològic, a on han pensat el disseny, tenint en compte els seus gustos i la morfologia de la seva cara, els filtres que utilitzarien, ja que la mascareta havia de ser funcional però amb un preu relativament baix, els materials i la costura i posterior avaluació.

Del procés seguit n’han fet un recull de fotografies i fragments de vídeos que finalment han editat. Us deixem l’exemple d’un vídeo realitzat per l’alumne de 1r D Mohamed Yassin El Otmani.