Xerrada per a les famílies: “Agenda escolar i ús de pantalles”

Benvolgudes famílies,

Us convidem a assistir a la xerrada “Agenda escolar i ús de les pantalles” que se celebrarà el dimartsdia 25 de febrer a les 18 h al nostre centre.

L’activitat, que està previst que duri un parell d’hores, estarà conduïda per l’Alba Moya, professional del Centre de Psicologia Integral Koan de Barcelona.

Treballarem estratègies per treure el màxim profit de les pantalles, amb l’objectiu de fomentar la responsabilitat i l’autonomia dels joves.

L’activitat s’iniciarà amb una xerrada teòrica sobre continguts relacionats amb la gestió del temps d’oci i l’ús de les pantalles, tot partint d’exemples de casos reals.

Seguidament, s’obrirà un debat sobre com ajudar i guiar els nostres fills i filles en l’organització del seu temps d’estudi i d’oci, i sobre com establir uns horaris i unes condicions per l’ús de les pantalles de forma efectiva.

Finalment, es dedicarà un temps a la resolució dels casos personals que vulguin proposar els assistents.

La xerrada es podrà dur a terme gràcies a la Diputació de Barcelona i l’organització duta a terme des de l’Oficina Jove de l’Anoia (www.anoiajove.catdel Consell Comarcal de l’Anoia.

Us hi esperem!