Ioga per al professorat i famílies

El dimarts dia 25 de febrer encetem les sessions de ioga al centre obertes al professorat i a les famílies.

Es faran dues sessions d’una hora (25 de febrer i 24 de març de les 17.30 h a les 18.30 h) i el formador serà l’Àngel Illa, que, des de fa dues setmanes, ja ha començat l’activitat amb l’alumnat de 1r d’ESO.

L’Àngel, amb les seves classes, intentarà trencar la rutina diària del professorat i de les famílies per crear un ambient diferent que els permeti desconnectar del món exterior i connectar amb ells mateixos.

Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte “Fem més escola”, que es du a terme gràcies als ajuts POEFA per a l’èxit educatiu i compta amb el suport del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, el Ministerio de Educación y Ciencia i el Fons Social Europeu.

Us hi esperem!