Una sortida molt artística a Barcelona!

El passat 25 d’octubre del 2019 l’alumnat de 3r d’ESO que estem cursant el projecte de Comunicació i l’Aula d’Acollida vam fer una sortida a Barcelona per visitar el temple de la Sagrada Família i el Museu Picasso.

En arribar, després del viatge, vam fer una petita pausa per esmorzar i seguidament ens vam dirigir cap a la Sagrada Família. Vam comptar amb les explicacions d’una guia que, amb l’ajuda d’uns auriculars, vam poder escoltar-la. A més, ens va repartir unes tauletes digitals per fer unes activitats que tenien a veure amb la historia de la Sagrada Família: qui la va idear, a quin estil pertany, característiques de la seva arquitectura, etc. Quan vam finalitzar les activitats, vam continuar la visita guiada amb aquesta noia.

Després vam anar al Museu Picasso on vam fer dos tallers. El primer va consistir a observar quatre quadres i analitzar-ne el color, la textura, l’estil, les sensacions que ens transmetien, etc. Els quatre quadres eren molt diferents entre ells: un contenia formes geomètriques; un altre, una mare i un nen; el tercer, una noia ballarina, i l’últim, una senyora malalta.

En acabar aquest taller vam assistir al següent, el qual consistia a realitzar un esbós d’un gerro i treballar-lo bé per aconseguir que representés un dels estils escollits.

La sortida va finalitzar amb un dinar a una plaça i, en acabar, vam marxar cap al bus que ens havia de portar a Santa margarida de Montbui.

Andrea Roman Guerra