Dues alumnes de 1r d’ESO són guardonades al concurs de dibuix “El nostre patrimoni”

L’Alae Ferdi i la Irene Torrents, ambdues alumnes de 1r d’ESO, van ser guardonades amb el primer i el segon premi, respectivament, al concurs de dibuix sobre patrimoni que l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui va convocar en el marc de les activitats que formen part de les Jornades Europees de Patrimoni 2019.

La temàtica del concurs era el patrimoni del nostre municipi (natura, patrimoni arquitectònic, racons, indrets i paisatges de Montbui, etc.). Els premis, valorats en 50 i 25 euros, es podran bescanviar per material educatiu.

La cerimònia de lliurament de premis del concurs de dibuix infantil i juvenil es va fer dins el mes d’octubre. El reconeixement va esdevenir una gran notícia per al centre i per a les dues alumnes premiades. El seus dibuixos i els d’altres alumnes participants es podran veure a partir del dia 18 de novembre i fins a mitjan desembre en una exposició ubicada a l’espai Mont-Àgora. No us la perdeu!