Sortida inoblidable a la neu de Masella

I com cada any, aquest curs vam tornar a anar a esquiar. Els dies 4 i 11 de febrer els alumnes d’ESO i batxillerat de l’Institut ens vam desplaçar a les pistes d’esquí de Masella, alguns per iniciar-se i altres per millorar la tècnica d’esquí i snow.

Vam sortir ben aviat de Montbui. Al voltant d’un quart de set pujàvem a l’autobús que ens portaria a pistes. Havent esmorzat cada alumne va agafar el seu material i va poder gaudir de dues hores d’aprenentatge amb els monitors i monitores de l’escola d’esquí.

A partir de dos quarts de dotze els nostres nois i noies van poder posar en pràctica les habilitats apreses durant les més de quatre hores d’esquí lliure, només amb una petita pausa per dinar.

L’experiència va ser agradable, els alumnes van viure un dia actiu, intens, i van marxar amb la sensació d’haver après moltes coses d’aquesta activitat diferent que es practica en un entorn poc habitual per nosaltres. Amb aquesta vivència a la motxilla, cap a dos quarts de sis, retornàvem direcció a Montbui per arribar al nostre destí poc després de les set de la tarda, quan ja queia la nit.

El millor de l’experiència és que molts dels nostres alumnes frissen de poder tornar a participar en una activitat com aquesta que, malgrat sigui una mica més cara, és molt profitosa i ens permet tocar, veure i viure la neu de prop.

Salut i fins l’any vinent!