Servei d’atenció educativa per a la promoció de les relacions igualitàries i la prevenció de les violències masclistes a l’Institut Montbui

Des de Dones Amb Empenta (DAE), amb el suport de l’Ajuntament de Montbuii de la MICOD,s’ofereix el projecte “Connecta’t amb amor”amb l’objectiu de treballar la prevenció de les relacions abusives. El projecte contempla la intervenció amb l’alumnat, amb el professorat i amb les famílies, sent l’alumnat el principal destinatari del servei.

Quan a l’atenció amb l’alumnat, s’ofereix intervenció individualitzada i grupal.

Així, una educadora de l’Àrea de Prevenció i Sensibilització de DAE ofereix sessions d’assessorament i acompanyament educatiu individualitzades, els dijous al mateix centre, de 9 h a 12 h, cada quinze dies.

Es pot accedir al servei de dues maneres:

1. Per iniciativa pròpia apuntant-se a la llista que els alumnes trobaran a consergeria o enviant un correu electrònic a joves@dae.cat
  2. Derivat/da pel tutor/a o professorat.

Quant a l’atenció grupal, cal dir que es realitza mitjançant tallers escollits pel professorat del catàleg de l’Entitat.

Si escau, amb coordinació i a demanda del centre, es poden realitzar tallers i xerrades a famílies i professorat, segons les temàtiques que puguin anar sorgint.

Meritxell Prat

Educadora Social de l’Àrea de Prevenció i Sensibilització