Sortida al Monestir de Sant Benet de Bages

El dijous dia 21 de novembre els alumnes de 2n d’ESO van visitar el Monestir de Sant Benet de Bages.

Durant el matí van realitzar dos tallers: “El monestir en joc”, una visita guiada que posa a prova els coneixements dels alumnes sobre el monestir amb una sèrie de proves, i “Frescos de butxaca”, en què els alumnes poden experimentar amb aquesta tècnica pictòrica.

El monestir benedictí de Sant Benet de Bages, situat al terme municipal de Sant Fruitós de Bages, és un dels conjunts monàstics de l’Edat Mitjana més ben conservats de Catalunya. Des que el 2007 es va inaugurar com a Món Sant Benet. Fundat l’any 960 per uns familiars dels vescomtes del Conflent, l’església va ser consagrada el 972 amb la presència del Comte Borrell de Barcelona.