Molta música per Santa Cecília a l’Institut Montbui

El dia 21 i 22 de novembre, per celebrar el dia de Santa Cecília –patrona dels músics i de la música–, vam fer dues activitats molt musicals i entretingudes. El dijous 21 de novembre vam anar amb els alumnes de 4t d’ESO de les optatives d’ukelele i de batucada a tocar per als nens i nenes de l’Escola García Lorca de Santa Margarida de Montbui.

Ens va agradar moltíssim poder compartir amb els alumnes d’aquesta escola el que hem estat preparant des de començament de curs i esperem que els agradés viure aquesta experiència, tant com a nosaltres!

La segona activitat es va dur a terme el divendres dia 22 de novembre al centre. Durant el primer pati, vam fer un petit concert amb la coral de l’Institut a l’aula d’audiovisuals. En acabar l’actuació vam prendre un petit refrigeri amb postres de músic i moscatell!

Carlota Miró

Professora de música