L’Institut Montbui visita el 17è Zoom Festival Internacional d’Audiovisuals de Catalunya

Dijous dia 28 de novembre, el alumnes de 3r de l’optativa Comunicació i els seus companys de 4t, de l’optativa Filosofia i Visual i plàstica, han assistit a la Zoom Class del programa de televisió de TV3 Katalonski. I és que, aquest any, el Zoom Festival, en la 17a edició, s’amplia i obre convocatòria a altres formats televisius i d’internet, més enllà de la ficció.

Oriol Gispert, director del programa d’èxit de TV3, i l’islandès Halldór Már, presentador, els han explicat, amb l’ajuda de vídeos, tots els secrets de creació i producció d’aquest programa, que entrevista persones que parlen català arreu del món.

Al final, Halldór, que també és músic, ha tocat i cantat dues cançons i els alumnes s’ho han passat d’allò més bé.

Sens dubte, una sortida molt interessant per no oblidar!