PARTICIPACIÓ A LA FIRA DE ROBÒTICA IRTCA

Els alumnes que cursen la matèria de tecnologia a 4t d’ESO segueixen el programa “Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula” en el qual aprofundeixen en el desenvolupament d’un conjunt d’activitats orientades al treball per projectes sobre la plataforma Arduino. El programa finalitza amb una fira de projectes al CosmoCaixa a on l’alumnat els mostra i comparteix experiències amb estudiants d’arreu de Catalunya.

Aquest any la fira ha tingut lloc el 22 de febrer i els alumnes de l’Institut Montbui van presentar una casa antirobatori en la que feien ús de sensors per detectar presència i així obrir una llum que  alerta si algú obre la porta, un altre projecte que van desenvolupar és un divertit joc on els concursants realitzaven diverses proves en funció de la posició d’uns LEDs i el darrer consistia en un detector de mentides amb el qual els nostres alumnes s’ho van passar molt bé interrogant  estudiants d’altres instituts.