Visitem Yomo

Més de 3000 educadors i 22000 joves, entre els quals s’hi troben els alumnes de tecnologia de 4t d’ESO de l’institut Montbui, han pogut visitar Yomo aquest 2019.

Yomo  és un esdeveniment del Mobile World Congress dissenyat per a estudiants, el qual inclou exhibicions educatives, actuacions en directe, tallers interactius, conferències teòriques i activitats pràctiques.

Els alumnes de l’institut Montbui van poder experimentar amb la tecnologia més sorprenent i impressionant. També van tenir la oportunitat d’aprendre sobre assignatures, itineraris acadmèmics i futures opcions professionals disponibles ja que entre els participants de la fira s’hi trobaven universitats, centres de recerca, organismes institucionals, organitzacions especialitzades en divulgació, empreses i indústries capdavanteres.