Ens visita l’escriptor sabadellenc Roc Casagran

El passat dimarts 3 de març vam rebre la visita de l’escriptor i poeta sabadellenc Roc Casagran. Alguns alumnes van ençatar la sessió fent una acurada presentació sobre l’autor, el qual combina la feina d’escriptor i professor de llengua i literatura catalanes a secundària.

L’alumnat de 4t d’ESO ha llegit durant el segon trimestre la seva obra L’amor fora de mapa a l’assignatura de català, una de les obres més destacades de l’autor.

Al llarg de la xerrada, que va durar una hora, li vam poder realitzar diverses preguntes que ens van permetre descobrir moltes coses que ens havíem anat qüestionant al llarg de la novel·la, que, curiosament, combina la narrativa i la poesia.

Roc Casagran, amb L’amor fora de mapa, ens va donar un punt de vista diferent a les convencions establertes per la societat sobre l’amor. Així, hem pogut conèixer una forma d’estimar potser poc coneguda: el poliamor. Creieu que és possible?

Estem molt contents i contentes de la visita d’en Roc, ja que tenir la possibilitat de parlar amb l’autor d’una novel·la que hem llegit a classe ens permet aprofundir i enriquir molt més la nostra lectura.

Departament de Llengües