Es suspenen les classes per ordre del Departament de Salut

El Departament de Salut ha anunciat el tancament d’escoles, instituts, campus universitaris i casals cívics de Santa Margarida de Montbui a causa d’un brot de coronavirus a Igualada.

Per tant, les classes queden suspeses a partir del dijous 12 de març. La direcció del centre està recopilant informació i indicacions dels òrgans educatius superiors. En bon punt es tingui més informació, la farà arribar a famílies i alumnes.

Podeu trobar més informació a la notícia següent.

1. Xenia serrano

Els alumnes que cursen PFI, les practiques les segueixen fent normal, la meva filla fa les practiques a L’Ajuntament.Gracies

1. Coordinació TAC Autor de l'article

Hola Xenia,
      Les pràctiques també queden aturades fins a tenir més informació. Per tant demà NO ha d’assistir a les pràctiques. Gràcies per contactar amb nosaltres!