Inscripció PFI

PREINSCRIPCIÓ al PFI d’Auxiliar d’Activitats d’Oficina i en Serveis Administratius Generals. Curs 2024-2025

La preinscripció als programes de formació i inserció es fa DE MANERA TELEMÀTICA mitjançant l’enllaç web següent: Inici. Preinscripció (gencat.cat) .

Per rebre ajuda del centre per fer el tràmit, pots trucar al telèfon de l’institut: 938 056 059.

Calendari preinscripció i matriculació

PROCEDIMENT PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

30 d’abril

Publicació de l’oferta inicial de places

2 al 9 de maig

Presentació de sol·licituds (ambdós inclosos)

2 al 23 de maig

Entrevistes d’orientació i valoració (obligatòries per a tot l’alumnat que realitzi la preinscripció dins el període establert)

27 de maig

Publicació de la relació de sol·licituds amb el barem provisional

27 de maig al 3 de juny

Període de reclamació de les sol·licituds baremades

6 de juny

Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts i publicació de la relació de sol·licituds amb el barem definitiu

11 de juny

Publicació de la llista ordenada per a l’assignació de places

19 a 21 de juny

Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre

1 de juliol

Publicació de:

·   oferta final

·   relació de l’alumnat admès al centre i llista d’espera

·   relació de sol·licituds rebudes al centre amb plaça assignada a cada sol·licitud

2 a 8 de juliol

Període de matrícula

Procediment de preinscripció

La preinscripció als programes de formació i inserció es fa de manera telemàtica. Per fer-ho has de seguir els següents passos:

1. Si el nostre centre és l’escollit en primera opció, pot iniciar el tràmit telemàtic clicant aquest Inici. Preinscripció (gencat.cat)
2. Emplena l’apartat Fes la sol·licitud de preinscripció i presenta-la amb totes les dades que se’t demanin.
3. Al mateix formulari indica el llistat ordenat de centres als quals t’agradaria accedir ordenats per ordre de preferència. Recorda, el codi de l’Institut  Montbui és el 08053352.
4. A més, prepara tota la documentació necessària que hauràs de presentar digitalment i que s’indica en aquest apartat: Prepara la documentació necessària. Preinscripció (gencat.cat). Pot ser que hagis d‘adjuntar a la sol·licitud documentació addicional en paper. Hi haurà un termini per presentar-la presencialment al centre. En aquest cas, porta l’original i una fotocòpia.
5. Envia la sol·licitud de preinscripció. Un cop presentada, rebràs al teu correu electrònic un resguard acreditatiu de la preinscripció.

Recorda: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne/a.

Les sol·licituds de preinscripció s’ordenen segons els punts obtinguts en aplicar-hi els Criteris de prioritat específics.

Entrevistes

Un cop realitzada la sol·licitud de preinscripció, es donarà a l’alumnat una cita amb dia i hora aproximada prevista per l’entrevista d’orientació i valoració, que es farà de forma presencial. Es tracta d’entrevistes per valorar l’adequació del programa a la situació, els interessos, motivació i aptituds de l’alumne/,a així com a la seva manca d’experiència laboral. Tindran lloc segons la convocatòria individual feta pel centre.

Enllaç a informació del Departament d’Educació: https://triaeducativa.gencat.cat/ca/fp/pfi/