Dúnia Farhan i Blanca Jiménez, premis matrícula d’honor de 2n de Batxillerat

Les estudiants de segon de Batxillerat Dúnia Farhan i Blanca Jiménez han obtingut el premi a la matrícula d’honor que atorga el centre. Ambdues han explicat aquest dilluns a la web i revista Divertinta que es tracta d'”un reconeixement a l’esforç i a la dedicació”, i que el reben “amb molt d’orgull”. Tot i que el darrer curs és decisiu, les estudiants coincideixen en la importància de “posar les bases a primer de Batxillerat, traient bones notes i esforçant-te” i remarquen com n’és d’important portar les coses al dia durant tota l’etapa post-obligatòria: “estar atentes a classe et facilita les coses i no cal que després hagis de repassar tantes coses a casa”, argumenten. Tanmateix, creuen que és bàsic “tenir una bona organització del temps, i més si duus a terme activitats extraescolars”.

Més enllà de l’institut

La Dúnia i la Blanca assenyalen també la importància de treure bons resultats acadèmics pensant en els futurs estudis universitaris. En funció de la puntuació, la Dúnia es debat entre cursar medicina o biotecnologia, mentre que la Blanca es decantarà per matemàtiques o finances. Uns graus que han escollit “tenint en compte les opinions externes, sempre escoltes el que et diu el teu entorn a l’hora de prendre la decisió de què vols estudiar”.

Les dues estudiants recolliran els diplomes acredidatius en un acte, el proper 21 de juny, en què també s’atorgaran altres premis de Batxillerat i ESO.