Sortida de 1r ESO al Centre d’Estudis del Mar a Sitges

El Departament de Ciències ha programat una sortida al Centre d’Estudis del Mar de Sitges pels alumnes de 1r ESO, que aniran en dos torns diferents:

• El dilluns 17 de maig hi aniran 1r C i D
  • El dimarts 18 de maig hi aniran 1r A, B i E

Sortirem a les 8:00 de davant de l’Institut i tornarem aproximadament a les 14:30.

PROGRAMA DE L’ACTIVITAT “La vida marina”:

Arribarem a les 9:30 al Passeig Marítim de Sitges, on esmorzarem. Després farem un itinerari guiat per la platja amb la finalitat de recollir mostres de diferents éssers vius que l’onatge ha llançat a la sorra i un taller al laboratori, on s’haurà de respondre les preguntes d’un dossier que s’haurà de lliurar en finalitzar la sortida. Al voltant de les 13:00 sortirem de Sitges per tal d’arribar a l’Institut cap a les 14:30.

MOLT IMPORTANT! Una part de l’activitat requerirà caminar descalç a la vora de l’aigua per buscar restes d’éssers vius (en principi no ens hem de mullar, però pot anar bé portar xancletes i una tovallola per si de cas). No cal portar banyador perquè no anem a banyar-nos! Si la previsió meteorològica (www.meteo.cat) és d’un dia assolellat, porteu una gorra (i crema solar qui tingui la pell molt sensible). Si es preveu un dia tapat i amb possibles plugims, porteu un impermeable.

Preu de la sortida: 10 euros

Data límit per entregar el comprovant de pagament a les professores responsables de la sortida (Mercè Cartanyà i Marta Rancaño): Divendres, 14 de maig. També es pot enviar el comprovant de pagament de forma electrònica al correu ciencies@imontbui.org dins d’aquest termini.

FORMES DE PAGAMENT

1. Accedim a la web del centre https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Fem clic a la icona  “pagament online” (a dalt, a la dreta).
  3. Al desplegable “Selecciona l’activitat” triem l’opció corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne o de l’alumna.
  6. Seleccionem el curs i el grup. Si no coneixem alguna dada, seleccionem l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Seleccionem l’ensenyament (ESO/BATX/PFI). Si no sabem l’ensenyament, seleccionem l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  8. Cliquem  a “Fer el pagament”.
  9. Emplenem les dades de la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc. Llavors cliquem a la Impressora (a sota, a la dreta) per tal de guardar en format PDF o Imprimir el resguard de pagament. Aquest paper s’haurà de portar al centre i donar-lo a les professores responsables de la sortida (Mercè Cartanyà i Marta Rancaño) abans del Divendres, 14 de maig. També es pot enviar el comprovant de pagament, dins d’aquest termini, a l’adreça electrònica ciencies@imontbui.org
  11. Cliquem al botó CONTINUAR, que ens portarà a una pàgina final del servei de pagament online.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *