Ruta literària de “La plaça del Diamant”

Ens plau indicar el programa de l’activitat Ruta literària de La plaça del Diamant dirigida als alumnes de 2n de batxillerat de la matèria comuna de llengua catalana. Se sortirà el 13 de febrer a les 8h del matí de davant de l’institut i es tornarà el mateix dia aproximadament a les 14.30h

Programa de l’activitat:

• Sortida de l’institut a les 8h
  • Inici de la Ruta literària al barri de Gràcia de Barcelona a les 9.30h
  • Visita al refugi antiaeri de la plaça del Diamant a les 11h
  • Observació dels edificis modernistes del Passeig de Gràcia. 12h a 13h
  • Arribada aproximada a l’institut a les 14.30h

El preu de la sortida és de 13,50 €                                       Data límit de pagament 9 de febrer

FORMES DE PAGAMENT

1a   Fent una transferència al compte de l’Institut al BBVA:

ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Indicant al concepte el nom de l’alumne.

Si realitza la transferència de forma electrònica, a través d’internet o l’aplicació bancària del mòbil, pot enviar el comprovant de pagament a llengues@imontbui.org, estalviant-se la seva impressió en paper.

2a   Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA seguint els següents passos:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne.
  7. Ingressar el bitllet o bitllets a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els bitllets ingressat coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció, si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar.
  9. Recollir el canvi si és el cas.
  10. Triar Rebut com a comprovant del pagament.. Pot escollir “Imprimir” i portar-lo al centre o bé escollir “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu electrònic llengues@imontbui.org.

Observacions:

• Els empleats del banc us ajudaran si ho demaneu.
  • No es poden ingressar monedes.
  • El canvi sempre és en monedes i fins un màxim de 10 euros.