Taller d’emancipació i emprenedoria

El darrer 15 de febrer els alumnes de 1r de batxillerat que cursen la matèria d’economia de l’empresa, vam assistir a un taller d’emancipació i emprenedoria, el qual es va basar en l’autoconeixença de cadascú d’ells i entre ells. Paral·lelament, es va fer un treball de gestió de les emocions, i d’augment de la confiança en un mateix de cara al desenvolupament del seu projecte de vida.

Va ser una formació que va agradar els alumnes, gràcies al seu format pràctic i dinàmic, per exemple, vam fer una activitat referent als reptes personals on havien de tocar tots una pilota amb x temps, la qual els va demostrar que amb organització i treball en equip poden aconseguir el que no pensen possible.

Una de les conclusions a les que s’ha arribat observant l’actitud i la resposta dels nois i noies, és que als instituts fan falta moltes formacions d’aquest tipus, que tractin àmbits tan importants i interessants per a ells, com és el seu futur professional, personal i social.

Laia Contreras, 1r batxillerat