Portes obertes, dimarts 12 de març!

Aquest dimarts dia 12 de març es durà a terme la jornada de Portes Obertes del nostre institut.

Què fem? Què aprenen les noies i els nois del nostre institut? I això, com ho aprenen? Aposta per les tecnologies o no l’INS Montbui? I la diversitat, com la tracta? Quins horaris fan? I les classes, com són? Tenen laboratoris i aula de música?

Si qualsevol d’aquestes preguntes et ronda pel cap i estàs decidint a quin centre pot anar el teu fill o filla l’any que ve, no dubtis en venir aquest dimarts a l’Institut! Respondrem totes les preguntes tot explicant el nostre projecte educatiu i ensenyant-vos les nostres instal·lacions.

Així, dimarts 12 de març, la jornada de portes obertes es desenvolupa en dos franges horàries:

• ALUMNES: De les 15:30 a les 17:00, els alumnes de les escoles del municipi ens visitaran. Amb grups, faran la visita al centre i podran veure el treball que es realitza en els diferents àmbits.
  • PARES i MARES: De les 19:00 a les 20:30 les portes de l’institut restaran obertes per rebre a tots els pares i mares que vulguin veure de primera mà les instal·lacions, tot coneixent materials i continguts de cada una de les assignatures.

No et perdis aquesta oportunitat i vine a conèixer l’Institut Montbui. Nosaltres et volem conèixer! I tu?