Preinscripció Batxillerat

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Trobareu aquí els enllaços per poder fer la preinscripció telemàtica i poder demanar cita prèvia. Tan bon punt el Departament d’Educació les vagi fent públiques, us les donarem a conèixer en aquest mateix espai. També podeu informar-vos en els vostres centres de primària.
CALENDARI INFORMACIÓ DEL PROCÉS

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

Llistat d’alumnat de Batxillerat preinscrit al centre 07/07/2020

Llista d’espera del centre 07/07/2020

Llistat de sol·licituds amb barem ordenada definitiva 26/06/2020
Número de desempat: 9850
Llistat de sol·licituds amb barem resoltes les reclamacions 22/06/2020
Presentació de sol·licituds telemàtiques: del 27 de maig al 3 de juny.
Preinscripció telemàtica al web del Departament d’Educació.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR

Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.
Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primer lloc i en el termini establert. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà aportar una còpia del llibre de família. La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares.
Per justificar els criteris de prioritat, en enviar la sol·licitud (tant l’electrònica com la de suport informàtic) s’executen les consultes telemàtiques a les diferents administracions. En el resguard de la sol·licitud es detalla si s’ha pogut verificar el criteri o no. Cal tenir en compte que la consulta de l’empadronament (i si no s’ha pogut verificar algun dels altres criteris també) es realitza en diferit. Així doncs, es rebrà un segon correu electrònic a l’adreça que s’ha fet constar en la sol·licitud, juntament amb la còpia del resguard. En aquest resguard es detallà la documentació que cal enviar per correu electrònic escanejada o fotografiada a la bústia electrònica oficial del centre educatiu que s’ha demanat en primera opció i en el termini establert.
Les preinscripcions s’han d’enviar a aquesta adreça de correu electrònic: a8035349@xtec.cat