Valoració i agraïment de la III Campanya de Donació de Sang

Els dies 14 i 15 de març va tenir lloc durant dos dies, la III Campanya de Donació de Sang promoguda conjuntament pel Banc de Sang i Teixits (BST) de Catalunya i l’Institut La Romànica.

En aquesta III edició, l’alumnat de 3r d’ESO i CFGM-QU20 ha participat com a voluntaris i voluntàries durant ambdós dies per rebre i acompanyar al llarg de tot el procés de donació de sang als i les donants.

Durant els dos dies 96 persones es van apropar a l’Institut de les quals 77 van poder realitzar la seva donació.

La diferència recau en el fet que per donar és imprescindible haver esmorzat / dinat / berenat abans, així com complir uns requisits mèdics determinats.

Entre totes les donacions, 1 de cada 2’5 donants, va ser la seva primera vegada.

La distribució per sexes entre les donacions rebudes tant en horari de matí com de tarda, va ser aproximadament del 50%.

Volem aprofitar per donar les gràcies a tota la Comunitat Educativa (famílies, tutories, docents, personal d’administració i serveis, alumnat…) perquè tothom, d’una manera o altra heu col·laborat perquè fos un èxit i que amb aquest gest altruista que heu fet, moltes, moltíssimes persones (fins a 229 persones) es podran veure beneficiades.

MOLTES GRÀCIES! VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA! ARA I SEMPRE!