VIII Jornades Tècniques

Els dies 9 i 11 d’abril vàrem organitzar les VIII Jornades Tècniques amb l’objectiu d’impulsar l’FP i apropar les empreses al nostre alumnat dels cicles formatius de la família de química.

Les Jornades Tècniques, a les que va assistir en Xavier Garcés Trillo, alcalde del municipi, i membres de la corporació municipal de Barberà del Vallès, han comptat aquest any amb la participació de 19 empreses les quals han vingut al nostre centre per explicar les activitats que porten a terme, la seva oferta de pràctiques i les actituds i aptituds que demanen als i les estudiants. A les diferents ponències, l’alumnat ha pogut intervenir i formular les seves inquietuds als i les representants de les empreses, comprovant tots els avantatges que ofereix la formació Dual.

Les jornades també han comptat amb la participació d’antics alumnes ja graduats, que han exposat la seva experiència d’èxit i inserció laboral després d’haver realitzat les pràctiques en modalitat Dual.