Disseny d’escultures orgàniques basades en els sòlids platònics

Inspirats en el treball de Gaudí, especialment en el conjunt de poliedres presents a les creus i pinacles de les torres de la Sagrada Família, els alumnes de 4t d’ESO que participen en el projecte Gaudir les formes han estat experimentant amb els sòlids platònics per tal de conèixer-los i utilitzar-los com a eina de disseny i creació. Els poliedres més emprats per en Gaudí són el cub, l’octaedre, el dodecaedre i les seves interseccions.

Una vegada explorats els sòlids platònics i dibuixats a diferents escales per desenvolupament, s’ha aprofundit en l’experimentació modular i en la juxtaposició de les diferents peces per tal de crear una obra orgànica i personal. Abans de la construcció final, els alumnes han fet diferents estudis de possibles dissenys gràfics per a aplicar a les seves escultures i/o arquitectures.

Veure més imatges a la galeria del projecte.

Els alumnes treballant:

Finalment, es va muntar una exposició a la planta baixa de l’Institut:

Desitgem que us agradi!