Anna Ruiz i Melania Morales reben la medalla d’or del campionat CatSkills 2020-21

El dimarts 23 de novembre es va celebrar l’acte de lliurament de medalles de totes les categories del campionat CatSkills 2020-21, on les nostres dues representants, Anna Ruiz i Melania Morales, van rebre la medalla d’or com guanyadores del campionat a la categoria de Fabricació de Productes Farmacèutics.

L’acte es va desenvolupar a l’Hotel Exe Campus amb la presència del Conseller d’Educació Josep Gonzàlez-Cambray, el qual va animar els participants dient que són un exemple i un estímul del que volem que sigui la FP a Catalunya, a més de demanar més alumnes a la FP.

En aquests CatSkills van participar en total 139 centres amb 426 alumnes de cicles formatius de grau mitjà i superior i la competició es va realitzar en streaming entre els mesos de abril i juny.

Enhorabona Anna i Melània!! Sou unes cracks!!!!

Fotos Mariona Puig