INS La Romànica som guanyadors de Catskills Farmàcia 2021

El passat mes d’abril el nostre centre va participar en el 1r Catskills de Farmàcia amb dues alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior de Fabricació de productes farmacèutics,  biotecnològics i afins, Anna Ruiz i Melania Morales.

En la competició hi participaven un total de 12 centres de Formació Professional de tota Catalunya, i es va desenvolupar en Streaming des del nostre Laboratori de Farmàcia, tot coordinat per l’Institut Pompeu Fabra de Badalona.

En la competició, que va durar més de 6 hores de directe, els diferents alumnes participants van haver de demostrar les seves habilitats en el laboratori portant a terme una destil·lació fraccionada (rectificació) per a l’obtenció d’un alcohol amb una graduació determinada d’etanol i amb aquesta matèria obtinguda van haver de fabricar un gel hidroalcohòlic.

Les nostres campiones van saber demostrar les seves capacitats com a professionals del sector químic-farmacèutic, quedant al més alt del pòdium i fent-nos sentir ben orgullosos de la nostra participació en aquest primer campionat.

Enhorabona Anna i Melania, ens heu deixat el llistó ben alt per al curs vinent!