ÍNDEX
1.- PRESENTAR SOL·LICITUD EN SUPORT ELECTRÒNIC
2.- SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC
3.- TERMINIS
4.- ASSIGNACIÓ DE PLACES
5.- SEGONA FASE D’ADMISSIÓ A LA PREINSCRIPCIÓ – SETEMBRE
1.- PRESENTAR SOL·LICITUD EN SUPORT ELECTRÒNIC
La presentació de la sol·licitud ha de fer-se electrònicament. No s’accepten sol·licituds en paper.
El tràmit acaba amb l’enviament del formulari i NO S’HA DE PRESENTAR CAP CÒPIA AL CENTRE NI DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA. Només en els cas que no es pugui recuperar la nota o validar els criteris al•legats, cal enviar per correu electrònic la documentació acreditativa al centre demanat en primera opció.
*(disponible del 11 al 17 de maig)
– Un cop s’hi accedeix, anar a “Pas 1”, “Per internet”, triar “Sol·licitud electrònica”,”Vés-hi”
Torna a l’índex
2.- SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC
Únicament en casos que no sigui possible la presentació de la sol·licitud electrònica
Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, caldrà enviar el document que genera l’aplicació junt amb la documentació escanejada o fotografiada per mail al centre triat en primera opció.
Documentació a adjuntar a la sol·licitud en cas de sol·licitud en suport informàtic
Documentació identificativa:
Major d’edat:
- DNI / NIE / Targeta de residència
- TSI (Targeta Sanitària Individual)
Menor d’edat:
- DNI alumne i del Pare/Mare o Tutor
- TSI (Targeta Sanitària Individual)
- Llibre de família
Documentació a efectes de baremació:
- Certificat acadèmic nota mitja numèrica ESO
- Si encara l’està cursant; certificat nota mitjana de 1, 2, 3 ESO
- Certificat prova d’accés (no cal certificat si superada a partir del 2011, sinó termini fins ”pendent determinar”))
- Per 2n. curs: Últim butlletí de notes de 1r. curs
No cal adjuntar certificació acadèmica si s’ha finalitzat l’ESO a partir del curs 2017-18 o si es cursa actualment el 4t d’ESO (s’obtindrà de les bases de dades d’Educació). Si no s’ha pogut obtenir, caldrà presentar-lo abans de finalitzar el període de reclamació.
*(disponible del 11 al 17 de maig)
– Un cop s’hi accedeix, anar a “Pas 1”, “Per internet”, triar,”Suport informàtic”,”Vés-hi”
– Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, enviar el document generat junt amb la documentació al mail del centre a8035349@xtec.cat, especificant a l’assumpte del correu “Documentació preinscripció + nom i cognoms de la persona”
Torna a l’índex
3.-TERMINIS:
- Enviar sol·licitud: Del 11 al 17 de maig
(termini per presentar la documentació fins 18 de maig) - Publicació de l’oferta de places: 9 de maig de 2021
- LListes amb puntuació provisional: 8 de juny de 2021
Tots els llistats es publicaran en aquest web
Informa si cal enviar documentació complementària durant el període de reclamació, per no haver-se pogut creuar dades, a a8035349@xtec.cat (especificant a l’assumpte del correu “reclamació preinscripció + nom i cognoms de la persona)
- Reclamació puntuacions: del 9 al 15 de juny de 2021
- LListes un cop resoltes reclamacions:18 de juny de 2021
- Llistes amb puntuació ordenada definitiva: 23 de juny de 2021
- Llistes d’alumnat admès: 9 de juliol de 2021
- Matrícula ordinària: 12 al 16 de juliol
Torna a l’índex
4.- ASSIGNACIÓ DE PLACES
Les peticions s’ordenen, dins de cada via, d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis o de la prova que permeten l’accés al cicle:
- VIA 1: 60% de les places: via ESO o estudis equivalents
- VIA 2: 20% de les places: via PQPI i Formació professional bàsica
- VIA 3: 20% de les places: via Prova d’accés, Curs d’Accés a Grau mitjà o altres titulacions (PFI)
Torna a l’índex
5.- SEGONA FASE D’ADMISSIÓ A LA PREINSCRIPCIÓ – SETEMBRE:
Més informació: