Preinscripció cicles formatius grau mitjà 2020/21

4.- ASSIGNACIÓ DE PLACES

5.- SEGONA FASE D’ADMISSIÓ A LA PREINSCRIPCIÓ – SETEMBRE

1.- PRESENTAR SOL·LICITUD EN SUPORT ELECTRÒNIC

La presentació de la sol·licitud ha de fer-se electrònicament. No s’accepten sol·licituds en paper.

El tràmit acaba amb l’enviament del formulari i NO S’HA DE PRESENTAR CAP CÒPIA AL CENTRE NI DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA. Només en els cas que no es pugui recuperar la nota o validar els criteris al•legats, cal enviar per correu electrònic la documentació acreditativa al centre demanat en primera opció.

*(disponible del 11 al 17 de maig)

– Un cop s’hi accedeix, anar a “Pas 1”, “Per internet”, triar “Sol·licitud electrònica”,”Vés-hi”

2.- SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC

Únicament en casos que no sigui possible la presentació de la sol·licitud electrònica

Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, caldrà enviar el document que genera l’aplicació junt amb la documentació escanejada o fotografiada per mail al centre triat en primera opció.

Documentació a adjuntar a la sol·licitud en cas de sol·licitud en suport informàtic

Documentació identificativa:

Major d’edat:

• DNI / NIE / Targeta de residència
  • TSI (Targeta Sanitària Individual)

Menor d’edat:

• DNI alumne i del Pare/Mare o Tutor
  • TSI (Targeta Sanitària Individual)
  • Llibre de família

Documentació a efectes de baremació:

• Certificat acadèmic nota mitja numèrica ESO
  • Si encara l’està cursant; certificat nota mitjana de 1, 2, 3 ESO
  • Certificat prova d’accés (no cal certificat si superada a partir del 2011, sinó termini fins ”pendent determinar”))
  • Per 2n. curs: Últim butlletí de notes de 1r. curs

No cal adjuntar certificació acadèmica si s’ha finalitzat l’ESO a partir del curs 2017-18 o si es cursa actualment el 4t d’ESO (s’obtindrà de les bases de dades d’Educació). Si no s’ha pogut obtenir, caldrà presentar-lo abans de finalitzar el període de reclamació.

*(disponible del 11 al 17 de maig)

– Un cop s’hi accedeix, anar a “Pas 1”, “Per internet”, triar,”Suport informàtic”,”Vés-hi”
– Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, enviar el document generat junt amb la documentació al mail del centre a8035349@xtec.cat, especificant a l’assumpte del correu “Documentació preinscripció + nom i cognoms de la persona”

3.-TERMINIS:

• Enviar sol·licitud: Del 11 al 17 de maig
    (termini per presentar la documentació fins 18 de maig)
  • Publicació de l’oferta de places: 9 de maig de 2021
  • LListes amb puntuació provisional: 8 de juny de 2021

Tots els llistats es publicaran en aquest web

Informa si cal enviar documentació complementària durant el període de reclamació, per no haver-se pogut creuar dades, a a8035349@xtec.cat (especificant a l’assumpte del correu “reclamació preinscripció + nom i cognoms de la persona)

• Reclamació puntuacions: del 9 al 15 de juny de 2021
  • LListes un cop resoltes reclamacions:18 de juny de 2021