Avís a les famílies

Us comuniquem que el dijous 21 de febrer de 2019 hi ha convocada una jornada de vaga general, a la qual s’han afegit els estudiants. A hores d’ara es desconeix el nombre real de professorat que exercirà el seu dret individual a la vaga. Tanmateix,… Llegeix més»

Canvi de dates per a les Proves de 4t ESO

Hi ha hagut canvi de dates de les Proves de 4t d’ESO: ara es celebraran el dimecres 13 i el dijous 14 de febrer, amb aquesta proposta d’horari a l’institut:

• 13 de febrer: llengua estrangera (anglès, francès i/o alemany), cientificotecnològica,i, si s’escau, aranès.
  • 14 de febrer: llengua… Llegeix més»

Sortida a Barcelona de 2n ESO

Els alumnes de 2n de ESO han anat d excursió el dijous 7 de febrer. Al matí han visitat el museu de les matemàtiques de Cornellà. Han dinat al Parc de la Ciutadella i tot seguit han fet una ruta per la Barcelona medieval fent… Llegeix més»

XIX Jornada d’Orientació Universitària

El divendres 8 de febrer tindrà lloc la XIX edició de la Jornada d’Orientació Universitària que exalumnes del centre realitzen als alumnes que actualment cursen 2n de batxillerat. Al llarg d’aquesta Jornada, els exalumnes els expliquen les seves vivències a la universitat, els programes d’estudi… Llegeix més»

Prova d’avaluació de quart d’ESO

La prova de quart d’ESO avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu,… Llegeix més»

S’avança el transport escolar

Us informem que avui dilluns 28, a causa de les inclemències del temps, s’avança la sortida del transport escolar a les 13:30 h amb l’alumnat ja dinat, cosa que es farà a partir de les 12:45h.

Informacions PAU 2019 (CFGS)

Els titulats tècnics de cicles formatius de grau superior (CFGS) poden accedir a la universitat directament i sense obligació de fer cap prova. La seva nota d’accés és la qualificació mitjana obtinguda en el cicle (entre 5 i 10 punts) i té validesa indefinida. Tanmateix,… Llegeix més»

Avís a les famílies

Us comuniquem que el divendres 21 de desembre de 2018 hi ha convocada una jornada de vaga general, de 12:30 a 14:30 hores, a la qual s’han afegit els estudiants. A hores d’ara es desconeix el nombre real de professorat i PAS que exercirà el… Llegeix més»

Informacions PAU 2019

Recordatori dates PAU 2019

• Convocatòria ordinària: 12 (dimecres), 13 (dijous) i 14 (divendres) de juny. Aquest any comencen en dimecres (dilluns 10 és festiu a Barcelona).
  • Convocatòria extraordinària: 3 (dimarts), 4 (dimecres) i 5 (dijous) de setembre.

Canvi en l’horari de la prova

Nou avís a les famílies

Us comuniquem que s’ha desconvocat la vaga prevista per demà dimecres 12 de desembre de 2018 i que afectava els treballadors i treballadores de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya. Per tant, les classes es desenvoluparan amb total normalitat.

Avís a les famílies

Us comuniquem que el dimecres 12 de desembre de 2018 hi ha convocada a Catalunya una jornada de vaga dels treballadors i treballadores de la Funció Pública. A hores d’ara es desconeix el nombre real de professorat i PAS que exercirà el seu dret individual… Llegeix més»

Conferència de Rosa Casafont

El dilluns 10 de desembre, la Dra. Rosa Casafont impartirà la conferència “Educar-nos per educar” a la Sala d’Actes de l’Institut Joan Brudieu, a les 17:30 h. L’activitat està oberta a tothom: professorat i famílies de l’Institut Joan Brudieu; professorat i famílies de totes les… Llegeix més»