Preinscripció IFE (curs 2021-2022)

S’obre el termini de preinscripció per als nou alumnat que vol realitzar els estudis de l’IFE (Itineraris formatius específics) a l’Institut Joan Brudieu: “Auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives“.

• Itineraris formatius específics (IFE):

PFI-PTT, 2n premi ImpulsaFP a Lleida

El Pla de Transició al Treball (PFI-PTT) de La Seu d’Urgell amb el perfil d’Auxiliar de Vendes, oficina i atenció al públic ha guanyat el 2n premi dels Premis ImpulsaFP dels Serveis Territorials de Lleida en la categòria de Projectes Innovadors, amb el projecte: Menja’t… Llegeix més»

Festa de Graduació 2021

La festa de graduació per a BTX i FP del curs 2020-2021 es realitzarà a l’aire lliure, al pati de l’Institut, en dues jornades diferents, amb aforament limitat:

• Dijous 27 de maig, a les 18:00 h, per a l’alumnat de 2n curs d’FP (CFM i CFS).
  • Divendres… Llegeix més»

Dia de l’Elegància 2021

El darrer divendres abans de Setmana Santa, l’alumnat de l’Institut celebra el Dia de l’Elegància. Les classes es realitzen amb normalitat, però, qui vol, va vestit amb elegància. Us publiquem les fotos d’aquest Dia de l’Elegància 2021.

Oferta nova de PFI per al curs 2021-2022

Us informem que s’ha autoritzat el canvi del perfil professional que desenvolupa el PFI-PTT que es realitza a la Seu d’Urgell. En aquest sentit, està previst obrir el procés de preinscripció per al curs 2021-2022 amb l’oferta del PFI d’Auxiliar d’activitats forestals, de la família… Llegeix més»

Gimcana de Pasqua al SIEI

Per celebrar l’arribada de la primavera i la Pasqua, des de l’aula SIEI, hem decidit de fer una gimcana de recerca dels ous de Pasqua (fotos). La nostra recompensa ha estat increïble: els calçots del nostre hort!!!!

Proves Cangur

Aquest dijous 18 de març de 2021, s’han dut a terme les Proves Cangur a l’Institut Joan Brudieu i a tots els instituts de Catalunya. Aproximadament més de cent mil alumnes, de més de 900 centres són el total de participants.… Llegeix més»

Preinscripció a l’ESO (curs 2021-2022)

S’inicia el procés de preinscripció dels alumnes nous d’ESO a l’Institut Joan Brudieu.
La presentació de sol·licituds, enguany de manera totalment telemàtica, es realitza del 17 al 24 de març de 2021 (a partir de les 9 hores). És molt important respectar les dates de presentació,… Llegeix més»

Activitat del SIEI al febrer

L’activitat al SIEI no s’atura. Sempre estan ocupats. Al Carnaval, s’hi van disfressar: d’un projecte de Ciències, a una disfressa. Ja ho diuen que pel Carnaval tot s’hi val !!. I, més endavant, per acabar el tema de les civilitzacions antigues (Prehistòria, Egipte i Grècia),… Llegeix més»

L’Institut al Temps de Neu

L’alumnat de l’Institut Joan Brudieu que forma part del Centre de tecnificació Esportiva d’esquí de fons ha aparegut al programa “Temps de Neu” de TV3 del passat 25 de febrer de 2021. Els podeu veure a partir del minut 13.

Proves d’Accés a Cicles Formatius 2021

S’han convocat les proves d’accés als cicles formatius de formació professional inicial i als cicles de formació específica d’arts plàstiques i disseny, les proves de caràcter general d’ensenyaments esportius i les proves d’accés a les formacions esportives de nivell 1 i de nivell 3, corresponents… Llegeix més»

Prova d’avaluació de quart d’ESO 2021

Els pròxims 17 i 18 de febrer l’alumnat de 4t ESO realitzarà la Prova d’Avaluació de Quart d’ESO 2021, que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (anglès o francès), en… Llegeix més»