Colònies a França (S1 i S2)

Els dies 10, 11 i 12 de juny els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar de colònies a França. Durant els tres dies van visitar la Cité de l’espace (Toulouse), on van gaudir de documentals molt interessants, Futuroscope (Poitiers) on van aprofitar totes… Llegeix més»

Lliurament de premis The Big Challenge 2019

El passat dimarts 18 de juny es va fer l’entrega de Premis i Diplomes als alumnes d’anglès que van participar al concurs THE BIG CHALLENGE 2019. Alguns alumnes van tenir molt bones classificacions, tant provincials com nacionals. El departament d’anglès els felicita. Congratulations!!!
Llegeix més»

Com retornar ecoBOOKS a IDDINK?

Al llarg d’aquests dies, tot l’alumnat anirà rebent els albarans de recollida dels ecoBOOKS adquirits a IDDINK a l’inici d’aquest curs escolar 2018-2019, amb tota la informació que cal per tal de realitzar correctament el seu retorn. La recollida dels ecoBOOKS es farà el 28… Llegeix més»

Festa de Graduació 2019

31 de maig de 2019 Festa de Graduació de l’Institut Joan Brudieu (fotos i vídeo)

Veredicte del concurs de fotografia