IV Concurs de WhatsApp-relats

“M’escoltes?”. Aquesta frase és la que ha servit enguany de punt de partida per als 900 estudiants de quart d’ESO que han participat en una nova edició del concurs Whatsapp Relats, que s’ha dut a terme el dimarts 14 de gener al matí en una… Llegeix més»

Xerrada sobre ciberseguretat

Les tecnologies de la informació, i en especial Internet, han convertit la comunicació en un element clau i a la vegada vulnerable per part de tercers. Així, doncs, la facilitat per realitzar tasques de manera remota i per comunicar-nos s’han d’equilibrar amb la seguretat en… Llegeix més»

Informacions PAU i PAP 2020

Us informem que del dimarts 18 de febrer al dilluns 2 de març estarà obert el termini de prematrícula per als alumnes de 2n de batxillerat, per a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2020, així com la matrícula de la prova d’aptitud personal… Llegeix més»

WONDERFUL EXPERIENCE IN SLOVAKIA!!!

El dijous 19 de desembre el grup d’alumnes d’anglès de 4t d’ESO que va viatjar a Eslovàquia la primera setmana de desembre ha presentat l’experiència a la resta de companys i companyes del seu curs. L’acte ha tingut lloc a la sala d’actes de l’institut… Llegeix més»

Erasmus+ a Eslovàquia

El Seminari d’Anglès de l’Institut Joan Brudieu ha iniciat aquest mes de setembre un projecte de dimensió europea emmarcat dins el programa Erasmus+ juntament amb cinc centres europeus més (Eslovàquia, Bulgària, Noruega; Turquia, Bulgària i Croàcia). El projecte s’anomena “Citius, altius, fortius”, té com a… Llegeix més»

Quantes boles hi ha?

Erasmus+ a Polònia

Durant la setmana de l’1 al 7 de desembre, dos professors del nostre claustre, el Tomàs Bigordà i la Maria Angrill i 5 alumnes de 1r curs de cicles formatius, l’Aroa Crespo, la Lorena, el Josep, el Lucas i el Pau Dols, han viatjat a… Llegeix més»

Alumnat de 4t ESO a la Fira de Nadal

L’alumnat de 4t ESO participarà a la Fira de Nadal de La Seu d’Urgell, el dissabte 21 de desembre 2019, amb la instal·lació d’una parada situada a la plaça Patalín (o de les pageses). S’hi vendran dolços i altres menges casolanes. També s’hi podran comprar… Llegeix més»

Festival de Nadal 4t ESO

Us convidem al Festival de Nadal que organitza l’alumnat de 4t ESO el dijous 12  i divendres 13 de desembre, a les 20:00 h, a la sala d’Actes de l’Institut. L’entrada és gratuïta, però s’agrairan donacions a voluntat, una vegada hagi finalitzat l’espectacle, per a… Llegeix més»

Primeres trobades ERASMUS+

L’institut Joan Brudieu participarà al llarg de dos cursos acadèmics 19/20 i 20/21 en dos projectes Erasmus+ dins l’acció K229 (Associacions d’intercanvi escolar) subvencionat per la Comissió Europea.
El primer projecte EUROPEAN FUTURE: JOB SHADOWING va dirigit als alumnes de Cicles Formatius… Llegeix més»

Xerrada Nadia Ghulam

Aquest dimarts 12 de novembre els alumnes de 4t de la ESO de l’Institut Joan Brudieu han participat en una xerrada dinamitzada per la ponent Nadia Ghulam, que portava el títol “Ser refugiada; sobreviure”. La Nadia una dona valenta, creativa, generosa i amb una capacitat… Llegeix més»

L’hora del conte: 8 de novembre

El pròxim divendres 8 de novembre a les 17:30 h les alumnes del CFGS d’Educació Infantil de l’Institut Joan Brudieu participaran a l’Hora del conte de la Biblioteca Sant Agustí de la Seu d’Urgell, narrant contes relacionats amb infants que tenen autisme, síndrome de down… Llegeix més»

Avís a les famílies

Us comuniquem que l’alumnat de de 3r i 4t d’ESO, de Batxillerat i de Formació Professional de l’Institut ha decidit adherir-se a la convocatòria de dos dies de vaga general estudiantil promoguda, entre d’altres, pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per al dimecres 30… Llegeix més»

Jubilació de Miguel Bosch

Miguel Bosch Burgos, professor de Tecnologia, s’ha jubilat el 28 d’octubre de 2019. Esperem que gaudeixis d’aquesta nova etapa que inicies i et desitgem molta felicitat.

Jornades ERASMUS+ a Leganés

Més de 500 docents de tot Espanya es van donar cita a les Jornades de Mobilitat Erasmus+ d’ Educació Superior en Formació Professional i Consorcis (en la modalitat KA103) a l’auditori del campus de la Universitat Carlos III a Leganés, Madrid. En representació de… Llegeix més»