Convocatòria d’Assemblea General AMPA (2018)

Us informem que s’ha convocat l’Assemblea General de l’Associació de Pares i Mares d’Alumnes de l’Institut Joan Brudieu per tal d’informar-vos de les activitats que es van dur a terme el curs anterior i les previstes per enguany:

• Data: Dimecres, 10 d’octubre de 2018
  • Lloc: Institut Joan… Llegeix més»

Generació Batxibac 2018-2019

Amb aquest any ja tenim el nostre Batxibac complet. Heus aquí les dues promocions. Enviem els nostres millors desitjos per als alumnes que enguany hauran de passar les proves del Bac, al mes de maig.

Intercanvi Catalunya – Quebec

Ja hem rebut les alumnes quebequeses que ens acompanyaran durant tot el primer trimestre, en el marc del projecte d’intercanvi Catalunya Quebec. Són Océane et Gabrielle. Dues famílies del nostre centre les acullen. A partir del mes de gener, l’Eider i la Candela marxaran cap… Llegeix més»

Jubilacions

Dolors Vilarrubla Domenjó, funcionària del cos auxiliar d’administració de la Secretaria de l’institut Joan Brudieu, es jubila el 30 de setembre de 2018. I el 31 d’agost de 2018 va ser el darrer dia de treball per jubilació de Josep Miñambres Rebés, professor de Física… Llegeix més»

ALEXIA: tutorials i APPs

Amb l’inici del nou curs, les famílies podeu accedir a ALEXIA mitjançant l’APP «Alexia Família» que us podeu descarregar en les store d’Apple o Google, segons correspongui. Un cop instal·lada, per accedir-hi cal informar de l’usuari i contrasenya d’Alexia així com el codi de centre.

Calendari de convalidacions i exempcions

Us passem el calendari per sol·licitar convalidacions, exempcions, canvis i modificacions en el currículum a ESO-BTX-FP:

• Canvi d’itineraris – modalitat – matèries (BTX):
    • Sol·licituds: del 17 de setembre al 24 de setembre.
    • Resolucions: 26 de setembre
  • Convalidacions – Exempcions – Anul·lacions matrícula (FP) [2a tanda]:

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

El Ministeri d’Educació, Cultura i Esport ha convocat beques per a estudiants que el curs acadèmic 2018-2019 cursen ensenyaments postobligatoris. Aquestes beques s’adrecen als alumnes que cursin els estudis següents:

• Primer i segon cursos de batxillerat
  • Formació professional de grau mitjà i de grau superior
  • Ensenyaments artístics professionals
  • Ensenyaments… Llegeix més»

Premis Catskills

Els alumnes Pere Pèrez, Marc Santiago i Adrià Juvé dels Cicles Formatius de Grau Superior d’Informàtica del nostre centre van quedar campions del CATSKILLS, en la modalitat de programació d’aplicacions informàtiques. El passat 10 de juliol, en l’edifici de l’institut Nacional d’Educació Física de Catalunya… Llegeix més»

Distincions PAU 2018

El divendres 20 de juliol es va dur a terme a l’Auditori de Barcelona l’acte de lliurament de les distincions PAU 2018 que s’atorguen a aquell alumnat que ha superat la fase general de les proves d’accés a la universitat amb una qualificació igual o… Llegeix més»