9 de març de 2021: Jornada de Portes Obertes ESO a l’Institut

L’Institut Joan Brudieu organitza la JORNADA DE PORTES OBERTES ESO el dimarts 9 de març per tal de presentar l’Institut i donar a conèixer les característiques pròpies dels estudis de Secundària Obligatòria tant en l’aspecte curricular com en l’organitzatiu a tots els pares i mares que estiguin interessats a matricular-hi els seus fills i filles.

Enguany, aquesta Jornada constarà d’una reunió informativa que es realitzarà de manera telemàtica a les 20:30 h. Per accedir-hi cal que us registreu omplint el formulari d’inscripció (enllaç), abans de les 23:59 h del dilluns 8 de març. Al llarg del mateix dia 9 de març us enviarem un correu electrònic amb l’enllaç a la reunió informativa.

Inscripció Reunió telemàtica Portes Obertes ESO

Proves d’Accés a Cicles Formatius 2021

S’han convocat les proves d’accés als cicles formatius de formació professional inicial i als cicles de formació específica d’arts plàstiques i disseny, les proves de caràcter general d’ensenyaments esportius i les proves d’accés a les formacions esportives de nivell 1 i de nivell 3, corresponents… Llegeix més»

Prova d’avaluació de quart d’ESO 2021

Els pròxims 17 i 18 de febrer l’alumnat de 4t ESO realitzarà la Prova d’Avaluació de Quart d’ESO 2021, que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (anglès o francès), en… Llegeix més»

15 i 16 de febrer, festa

Us informem que el dilluns 15 de febrer i el dimarts 16 de febrer l’Institut Joan Brudieu romandrà tancat per gaudir dels dies festius de lliure disposició.

Carnestoltes 2021: normes

Us passem les normes per tal que la festa interna del Carnestoltes del proper divendres 12 de febrer es desenvolupi amb la més absoluta normalitat, seguint les intruccions sanitàries i permetent l’adequada simbiosi de l’activitat lectiva habitual i la possibilitat de la disfressa. Llegiu-vos-les!!!

Calendari PAU i PAP 2021

Us informem que del dimarts 16 de febrer al dilluns 1 de març estarà obert el termini de prematrícula per als alumnes de 2n de batxillerat, per a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2020, així com la matrícula de la prova d’aptitud personal… Llegeix més»

Treballs d’aparadorisme

L’alumnat de 4t d’ESO C que cursa l’optativa d’Educació Visual i Plàstica ha col·laborat amb la Joiera Sangrà en la creació dels aparadors de Nadal (fotos). Esperem que us agradi.

Primera promoció de l’IFE

Aquest setembre, a l’institut hem començat amb molta il·lusió el primer curs de l’itinerari formatiu específic (IFE) d’ Auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives. Aquests estudis desenvolupen competències per fer tasques auxiliars en el control d’accés, circulació i assistència als usuaris i visitants d’instal·lacions esportives; el… Llegeix més»

Cantem amb LSC

L’alumnat del SIEI, el SIAL i l’IFE estem començant a conèixer i aprendre la llengua de signes catalana (LSC), així doncs hem volgut preparar i interpretar una cançó de Nadal. A continuació, us adjuntem la cançó “Quan somrius” de l’artista Josep Thió interpretada en llengua… Llegeix més»

Mesurem la sequoia de la Seu

El 01/12/2020 els alumnes del SIEI vam anar a veure la sequoia que hi ha al cementiri de la Seu d’Urgell. Ens va agradar conèixer aquest magnífic arbre, tan poc habitual a les nostres contrades, i poder-ne mesurar el diàmetre del tronc. (Llegeix més»

Campus France Espagne

Per a l’alumnat que cursa el Batxibac, i per a tot l’alumnat en general, us passem el video que Campus France Espagne ha creat per informar els estudiants espanyols sobre l’ensenyament superior a França.

• Per a qualsevol informació suplementària, les persones interessades… Llegeix més»