Calendari PAU i PAP 2021

Us informem que del dimarts 16 de febrer al dilluns 1 de març estarà obert el termini de prematrícula per als alumnes de 2n de batxillerat, per a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2020, així com la matrícula de la prova d’aptitud personal… Llegeix més»

Treballs d’aparadorisme

L’alumnat de 4t d’ESO C que cursa l’optativa d’Educació Visual i Plàstica ha col·laborat amb la Joiera Sangrà en la creació dels aparadors de Nadal (fotos). Esperem que us agradi.

Primera promoció de l’IFE

Aquest setembre, a l’institut hem començat amb molta il·lusió el primer curs de l’itinerari formatiu específic (IFE) d’ Auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives. Aquests estudis desenvolupen competències per fer tasques auxiliars en el control d’accés, circulació i assistència als usuaris i visitants d’instal·lacions esportives; el… Llegeix més»

Cantem amb LSC

L’alumnat del SIEI, el SIAL i l’IFE estem començant a conèixer i aprendre la llengua de signes catalana (LSC), així doncs hem volgut preparar i interpretar una cançó de Nadal. A continuació, us adjuntem la cançó “Quan somrius” de l’artista Josep Thió interpretada en llengua… Llegeix més»

Mesurem la sequoia de la Seu

El 01/12/2020 els alumnes del SIEI vam anar a veure la sequoia que hi ha al cementiri de la Seu d’Urgell. Ens va agradar conèixer aquest magnífic arbre, tan poc habitual a les nostres contrades, i poder-ne mesurar el diàmetre del tronc. (Llegeix més»

Campus France Espagne

Per a l’alumnat que cursa el Batxibac, i per a tot l’alumnat en general, us passem el video que Campus France Espagne ha creat per informar els estudiants espanyols sobre l’ensenyament superior a França.

• Per a qualsevol informació suplementària, les persones interessades… Llegeix més»

25N al PFI-PTT de la seu d’Urgell

L’alumnat del PFI-Pla de Transició de La Seu d’Urgell ha participat aquest matí de 25 de novembre en la campanya engegada des del Servei d’Atenció a les Dones en motiu de la jornada del 25 de Novembre en contra la violència masclista. A primera hora… Llegeix més»

Homenatge a Frida Khalo