Jornades Erasmus+ a Cuenca

Més de 500 docents de tot Espanya es van donar cita a les jornades de formació Inicial de Projectes d’Associacions d’Intercanvi Escolar ‘Erasmus + 2019’ (en la modalitat KA229 Socis) al campus universitari de Cuenca. En representació de l’Institut va assistir-hi el professor de Cicles… Llegeix més»

Avís a les famílies

Us comuniquem que l’alumnat de de 3r i 4t d’ESO, de Batxillerat i de Formació Professional de l’Institut ha decidit adherir-se a la convocatòria de dos dies de vaga general estudiantil promoguda, entre d’altres, pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per al dijous 17… Llegeix més»

10 d’octubre, ErasmusDay

#ErasmusDays és la campanya de celebració europea que posa en valor els beneficis d’Europa, mitjançant la difusió dels projectes del programa Erasmus+, implicant la comunitat educativa, a les parts interessades (stakeholders) i a la ciutadania en general.
Aquest esdeveniment oficial europeu busca mobilitzar als beneficiaris de… Llegeix més»

Horari del Servei d’Atenció Tècnica (SAT)

Us informem que, per optimitzar les tasques que ha de cobrir el Servei d’Atenció Tècnica (SAT) de l’Institut, s’ha establert un horari concret d’atenció a l’alumnat en qüestions informàtiques, tal com l’accés a Internet i xarxa educat1x1, l’accés a Google Suite / Moodle, i la… Llegeix més»

Jubilació de Jordi Nistal

Jordi Nistal Refart, professor de Geografia i Història, s’ha jubilat el 27 de setembre de 2019. Esperem que gaudeixis d’aquesta nova etapa que inicies i et desitgem molta felicitat.

Avís a les famílies

Us comuniquem que l’alumnat de l’Institut ha decidit adherir-se a la convocatòria de vaga general estudiantil promoguda, entre d’altres, pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per al proper divendres 27 de setembre de 2019, amb la voluntat de ser una jornada de protesta internacional… Llegeix més»

ALEXIA: tutorials i APPs

Amb l’inici del nou curs, les famílies podeu accedir a ALEXIA mitjançant l’APP «Alexia Família» que us podeu descarregar en les store d’Apple o Google, segons correspongui. Un cop instal·lada, per accedir-hi cal informar de l’usuari i contrasenya d’Alexia així com el codi de centre.

Jubilacions

Jordi Porter Huerre, funcionari del cos d’administració i serveis de la Consergeria de l’institut Joan Brudieu, s’ha jubilat el 16 de setembre de 2019. I el 31 d’agost de 2019 va ser el darrer dia de treball per jubilació d’Eduard Isern Espelt, professor d’Educació Física.… Llegeix més»

Distincions PAU 2019

El divendres 19 de juliol es va dur a terme a l’Auditori de Barcelona l’acte de lliurament de les distincions PAU 2019 que s’atorguen a aquell alumnat que ha superat la fase general de les proves d’accés a la universitat amb una qualificació igual o… Llegeix més»

Colònies a França (S1 i S2)

Els dies 10, 11 i 12 de juny els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar de colònies a França. Durant els tres dies van visitar la Cité de l’espace (Toulouse), on van gaudir de documentals molt interessants, Futuroscope (Poitiers) on van aprofitar totes… Llegeix més»

Lliurament de premis The Big Challenge 2019

El passat dimarts 18 de juny es va fer l’entrega de Premis i Diplomes als alumnes d’anglès que van participar al concurs THE BIG CHALLENGE 2019. Alguns alumnes van tenir molt bones classificacions, tant provincials com nacionals. El departament d’anglès els felicita. Congratulations!!!
Llegeix més»