Reconeixement a 52 alumnes excel·lents del curs 2015-16

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i la regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, M. Dolors Sardà, acompanyats d’altres membres del consistori,  van presidir el divendres 28 d’octubre, al saló de plens de l’ajuntament de Reus, l’acte de reconeixement a l’èxit i a l’excel·lència assolits pels alumnes d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Proves d’Accés a la Universitat de la ciutat del curs 2015-16.

Durant l’acte es lliuraren diplomes a 52 nois i noies que representen les millors notes de cada centre. Del nostre centre van rebre aquest diploma Ruth Domínguez Anguera (4t ESO), Marta Franco Guaita (2n Batx i PAU) i Jordi Torres Vallverdú (2n Batx).

grup_alumnes_excel

Més informació a Reus.cat