Intercanvi de francès amb el Lycée International Jules Guesde, de Montpellier

Entre els dies 5 i 9 de febrer 45 alumnes de francès (de Batxibac, i de Francès com a primera o segona llengua) i quatre professors han fet una sortida acadèmica a la ciutat de Montpeller. Un grup de 31alumnes ha fet a més un intercanvi amb els seus correspondants del Lycée International Jules Guesde de Montpellier.

El grup va visitar el Memorial de Rivesaltes -camp militar, d’internament i de concentració- on va tenir ocasió de relacionar-se amb el Lycée Beauséjour de Narbona, abans d’arribar al Lycée Jules Guesde. A Montpellier els alumnes van participar a diferents activitats lectives, culturals i lúdiques: classes al centre d’acollida, visita al Museu Fabre o visita al Lycée de Saint-Clément. Igualment, tot el grup anà plegat, per exemple, a les Caves Roquefort Papillon i al poble de Peyre per contemplar des d’allí l’excepcional viaducte de Millau. De retorn, el grup s’aturà a Argelès-sur-Mer.

L’estada a la regió d’Occitània forma part del programa que han de seguir els alumnes de doble titulació (Batxibac) i de contacte amb la llengua que estudien la resta.

Més informació al blog del Seminari de Francès.