Programa Fit-jove al Reus Deportiu per a l’alumnat de 1r de Batxillerat

En aquest segon trimestre els alumnes de 1r de Batxillerat han participat en l’activitat extraescolar de Fit-jove, a les instal·lacions del club Reus Deportiu. L’activitat va tenir com a objectiu oferir a l’alumne un ventall de possibilitats per la pràctica d’exercici físic. Van  practicar aquagim, zumba, spinning, màquines de musculació i màquines de càrdio. És important l’exercici físic per a millorar la salut, i dedicar tot un matí per practicar aquestes activitats ha estat una experiència positiva, enriquidora i divertida.

Més informació al blog d’Educació Física, i també més imatges a Google Photos.