El centre participa a la IV Journée Francophone de Batxibac

Com ja és habitual, els alumnes de 1r i de 2n de Batxibac del nostre centre participaren, el dia 12 de febrer, a la IV Journée Francophone d’impuls d’aquesta doble titulació, que se celebrà a la Facultat de Lletres de la URV, institució organitzadora de la jornada. Hi assistiren els alumnes d’aquesta opció de les demarcacions de Tarragona i Terres de l’Ebre.

La jornada comptà amb un concurs de traducció (els dos premis del qual se’ls emportaren dos alumnes del nostre centre: Johanna Mollier, de segon curs, i Natàlia Altés Xifré, de primer), un taller de llengua, formació de literatura, una conferència de literatura a càrrec de Catherine Favret (UAB) i una entrevista d’història cultural a Amadeu Cuito, que visqué l’exili amb la seva família, conduïda pe Cyril Piquemal, cònsol general de França a Barcelona.