IMINJO 2020- Impuls a la Investigació Jove

Les exalumnes de Batxillerat Internacional de l’institut Gabriel Ferrater Clàudia Romeo, Aina Ricou i Janina Bonastre, juntament amb les actuals alumnes de segon Elena Ferrer, Marta López i Júlia Centelles han participat amb les seves ponències- resultat de les seves monografies- a lIMINJO 2020- Impulso a la Investigación Joven-, que ha tingut lloc entre el 21 i el 23 de febrer a Burgos. Les seves ponències s’han sumat a les més de setanta presentades per joves dels instituts públics de batxillerat internacional de tota Espanya -Burgos, Vigo, Palencia, Madrid, Santander, Soria, Huesca, València, Girona i Múrcia. Els estudiants tenen la seva ponència reconeguda com la seva primera publicació científica -amb l’ISBN corresponent- i han pogut entrar en contacte amb altres joves que s’inicien al món de la recerca.

L’experiència, que ja porta onze edicions, està organitzada per l’Institut Cardenal López de Mendoza de Burgos, un dels pioners a l’estat en oferir batxillerat internacional i compta, a més, amb altres activitats complementàries de caire científic, com una visita al jaciment d’Atapuerca.