Problemes a l’Esprint per a 1r i 2n d’ESO

Avui s’ha celebrat el concurs Problemes a l’Esprint per a 1r cicle d’ESO. Un grup d’alumnes de 1r i 2n de l’INS Gabriel Ferrater, reunits en una aula i organitzats en subgrups, han passat una bona estona fent matemàtiques, en treball col·laboratiu intercanviant idees i debatent estratègies fins aconseguir resoldre els reptes proposats. Finalment hi ha hagut un esclat d’alegria quan, en enviar les solucions, la resposta ha estat Tot correcte!
El concurs proposa tres reptes més, que els alumnes han volgut pensar i han solucionat també correctament.
Han participat en aquest concurs 173 equips, i el nostre equip ha fet pòdium en tercera posició, amb altres instituts que han tardat menys de 50 minuts.

Enhorabona a tots els participants!

Més imatges a Google Photos