Proves de selecció Batxillerat Internacional 2020

Procés de sol·licitud i temporització:

• Període d’inscripció: del 2 al 14 de març (fins a les 15:00 hores) de l’any 2020. TANCAT
  • Els pares de l’alumne/a interessat ompliran un formulari en línia (telemàtic) on caldrà complimentar totes les dades requerides, escollir la modalitat de batxillerat a què es vol preinscriure, i adjuntar tota la documentació demanada en format digital.

Proves de Llengua i Matemàtiques. Ambdues són obligatòries per totes les modalitats de batxillerat. Les proves tindran lloc el dissabte 21 de març de 2020, al matí. PROPERAMENT  INFORMAREM DE LA NOVA DATA QUE FIXARÀ EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ CONJUNTAMENT AMB ELS CENTRES PÚBLICS QUE IMPARTIM EL PD (Programa del Diploma)

• 09:00 – 09:30 Recepció i lliurament documentació
  • 09:30 – 10:30 Prova de Llengua Catalana
  • 10:30 – 11:00 Descans
  • 11:00 – 12:30 Prova de Matemàtiques
AJORNAT

Informació de les proves:  Contingut de les proves Aspectes organitzatius

Entrevistes: corregides les proves, es convocarà els alumnes preseleccionats (també els pares i/o tutors) a una entrevista personal. Les entrevistes es faran entre el 30 de març i el 22 d’abril (s’avisarà personalment). AJORNAT

• 29 d’abril: es comunicarà la resolució d’admesos. AJORNAT

Més informació sobre el batxillerat internacional: reunió de portes obertes el dimecres 26 de febrer del 2020 al teatre del centre, a les 18:30 hores. Es convoca a pares i fills interessats; s’explicarà què és el batxillerat internacional, qui pot accedir-hi i com es porta a terme en el centre Gabriel Ferrater.