Acte de reconeixement a l’alumnat excel·lent del curs 2014-15

L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i la regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, M. Dolors Sardà, van presidir el 6 de novembre, al saló de plens de l’ajuntament de Reus, l’acte de reconeixement a l’èxit i a l’excel·lència assolits pels alumnes d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Proves d’Accés a la Universitat de la ciutat del curs 2014-15.

Durant l’acte es van lliurar els diplomes acreditatius als 50 nois i noies que representen les millors notes de cada centre de la ciutat. L’acte comptà amb l’acompanyament musical de dos alumnes de l’Escola de Música del Centre de Lectura de Reus.

acte reconeixement èxit

Els representants del nostre centre van ser Èlia Pujades Girona (millor nota de d’ESO), Magí Brufau Cochs (millor nota de Batxillerat) i Bernat Rehues Garreta (millor nota de les PAU).

Més informació a Reus.cat