Participació a les jornades TED Ed Club

Els passats 25 i 26 d’abril un grup d’alumnes d’anglès va anar al Centre de Lectura de Reus per participar en les jornades TED Ed Club que organitza el Centre de Recursos del Baix Camp. Es tracta d’un projecte internacional que, amb el lema Ideas worth spreading, dona suport als estudiants en el descobriment, exploració i presentació de les seves idees. Els alumnes han fet exposicions en llengua anglesa al voltant de la temàtica dels ODS (Objectius de desenvolupament sostenible).
Els següents alumnes han estat els protagonistes de la jornada: Doae Bouamara, Noa Larrull i Ylenia Palomo, Erick García, Lucía Herrera, Ling Martín, Ricky Rodríguez i Amaranta Uribe, Maria Moreno, Miguel Ortiz, Ariadna Papió, Júlia Pinel i Càudia Rom, Genoveva Mimó, Kamar Iaquinandi, Abril Bertran, Natàlia Rodríguez, Cristina Vernet, Júlia Aldabó, Natàlia Torres, Marta Francesch, Carla Saurí, Leyre Saldaña, Paula Tomàs, Elsa Ferré, Hèctor Luque

Volem traslladar al nostre alumnat les felicitacions que ens han fet arribar des del Centre de Recursos per l’alt domini de la llengua anglesa i per l’originalitat i posada en escena dels seus Ted Talks. Per part nostra, agraïm al CRP Baix Camp l’esforç per fer possible aquest projecte que, després de dos anys en format virtual per la pandèmia, finalment s’ha pogut materialitzar de manera presencial.

Més imatges a Google Photos i més informació amb vídeos aquí (grups d’Anna Moliner) i aquí (grups de Pilar Lahuerta)