Exàmens Delf a l’Institut Gabriel Ferrater.

El passat dijous, 28 d’abril, van començar els exàmens Delf. El Delf scolaire està destinat als alumnes que desitgen obtenir un títol que certifiqui les seves competències en llengua francesa, garantit pel Ministeri d’Educació francès i reconegut internacionalment. És el fruit d’un acord entre el Servei de Cooperació Lingüística i Cultural de l’Ambaixada francesa i el Departament d’Educació de Catalunya.

Aquests exàmens corresponen als nivells del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües en quatre competències: comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita. El Delf scolaire s’organitza en un centre escolar, com és l’Institut Gabriel Ferrater de Reus, que acull, ja des de fa anys, alumnes que vénen a examinar-se de Tarragona, Cambrils, Valls, Altafulla, la Bisbal del Penedés, etc. El calendari dels exàmens és el següent:

• PROVES ESCRITES
    • DELF A2 : Dijous 28 d’abril de 17h a 18.40h
    • DELF B1 : Dimecres 27 d’abril de 17h a 18.55h
    • DELF B2 : Dijous 28 d’abril  de 17h a 19.30h
  • PROVES ORALS INDIVIDUALS:
    • entre el dimarts 19 d’abril i el dilluns 18 de maig de 2022 segons planificació de cada centre DELF scolaire
  • PUBLICACIÓ DELS RESULTATS: dimarts 28 juny de 2022