Jornada de Portes Obertes

Portes_Obertes22-150x150

Amb l’objectiu que futurs estudiants i les seves famílies, professors de secundària i empreses puguin conèixer l’Institut EHTB, els estudis que oferim, les nostres instal·lacions i les seves sortides professionals, l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona organitza la Jornada de Portes Obertes el dimarts, dia 28 d’abril de 2020.

Aquesta Jornada es celebrarà en vuit sessions independents: a les 10:00h, 11:00h, 12:00h, 13:00h, 16:00, 17:00, 18:00 i fins a les 19:00h.

Totes les sessions es realitzen en caràcter genèric explicant totes les especialitats impartides a l’EHTB.

A les Jornades de Portes Obertes es fa una visita guiada per les instal·lacions del centre a càrrec de l’alumnat del CFGS Guia, Informació i Assistències Turístiques.

L’oferta formativa del Centre és:

PFI:

CFGM:

CFGS:

Aquestes Jornades esdevenen una oportunitat per orientar-te a l’hora d’escollir uns estudis de Grau Mitjà i Superior amb projecció de futur i amb una gran demanda laboral, tot copsant l’ambient a través d’una visita per les nostres instal·lacions.

Per a participar d’aquesta jornada cal realitzar reserva prèvia de places en aquest  ENLLAÇ .(PORTES OBERTES CANCEL·LADES PEL COVID)

Per a obtenir un resguard o baixa al procés d’inscripció a la Jornada de Portes Obertes el preguem facin ús de l’enllaç habilitat amb aquesta finalitat a la pàgina d’inscipció “Baixes i Resguards”

Per a qualsevol incidència en procés d’inscripció a la Jornada de Portes Obertes els preguem adrecin un correu electrònic a: a8044934@xtec.cat

Recordem que el mateix dia no es faran inscripcions, i que NO s’accepten reserves grupals.

Per reserves de grups escolars, si us plau, contacteu via email amb la coordinació d’activitats del centre: activitatsiserveis@insehtb.org

Per motius de seguretat NO s’admetran persones sense inscripció prèvia.