L’Institut Cabrils, premiat al certàmen KABUA

La Plataforma d’Acció Social KABUA ha repartit els premis del seu 6è concurs: “Joves per canviar el món!”. El principal objectiu del concurs és que joves, d’entre 12 i 18 anys, realitzin un vídeo original i reflexiu de denúncia social i sensibilització, utilitzant qualsevol dispositiu mòbil, càmera digital o tauleta tàctil.

Les temàtiques per a la realització de vídeos del 6è Concurs Kabua 2020, han donat continuïtat a les de cursos anteriors, donant així, major fonament i potència al missatge i propostes de transformació social dels joves a Catalunya.

Enguany, els organitzadors han realitzat un acte formal per repartir els premis Kabua el passat 22 de maig. Entre els guardonats hi ha alumnes del nostre centre:

  • 10è premi (Atorgat a alumnes de 4t A)
  • 5è premi (per a un grup d’alumnes de 4t B)
  • 8è i 9è premi (premiant a dos grups de 4t C)
  • 2n premi (obtingut per un grup de 4t D)

Enhorabona a tots els premiats i participants. I moltes gràcies a l’organització i als col·laboradors.