Projecte Xarxa de competències

Descripció

Des del curs 2019/20 formem part del Programa d’Innovació pedagògica «Xarxa de competències». Aquest projecte ens permet tenir un espai de debat pedagògic que ens ha ajudat, al llarg d’aquests anys, a aconseguir una mirada compartida en la manera de fer i en les línies principals de centre i  implementar metodologies, eines i instruments que afavoreixen la consecució dels objectius del Projecte de Direcció, entre els quals, cal destacar, la millora dels resultats acadèmics i, per tant, la millora de l’aprenentatge de l’alumnat.

Els objectius del curs 2020/2021 van ser:

• Ajudar els alumnes a recollir evidències de l’adquisició d’aprenentatges competencial.
  • Implementar estratègies d’avaluació per arribar a l’autoregulació dels aprenentatges.
  • Compartir bones pràctiques entre iguals per fomentar el treball en equip del professorat

Els objectius del curs 2021/22 foren:

• Aconseguir dur a terme activitats interdisciplinàries dins de l’horari de la matèria del professorat implicat.

Els objectius del curs 2022/23 han estat:

• Revisar les pràctiques d’aula, individualment i col·lectivament, a partir dels vectors del nou currículum, per fomentar la reflexió pedagògica i la millora i enriquiment de la pràctica docent, així com l’adquisició d’aprenentatges profunds per part dels i de les alumnes.
  • Consolidar l’ús de l’avaluació formativa per afavorir l’adquisició d’aprenentatges des d’una mirada competencial i inclusiva, a partir del foment de la implicació de l’alumnat i de les interaccions a l’aula, l’autoregulació, el recull personalitzat d’evidències i el feedback.
Àmbits curriculars, àrees i/o matèries

Totes les matèries participen perquè la major part del claustre forma part d’aquest programa, ja que l’equip directiu ha donat una importància fonamental a aquest.